Garantie en defecten

Garantie termijn

Alle producten worden door ons geleverd met een garantietermijn van ten minste 12 maanden. Bij sommige producten is de garantietermijn langer dan 12 maanden. Dit wordt in de meeste gevallen op de productpagina vermeld.

Heb je vragen over de garantietermijn van een bepaald product, neem dan contact met ons op.

 

Bij wie heb ik garantie?

Indien een product onverhoopt kapot gaat dan heb je altijd met ons te maken. Wij regelen alles met onze leveranciers en zullen het product zo snel mogelijk vervangen of repareren.

In sommige gevallen is het mogelijk dat het product niet meer leverbaar is. In deze gevallen zal het product in overleg met de klant worden vervangen door een gelijkwaardig alternatief.

 

Garantieprocedure

Wanneer je te maken hebt met een defect product dien je altijd eerst contact met ons op te nemen. Op basis van het betreffende product, kunnen we in de meeste gevallen direct een indicatie geven van de verdere afhandeling en de daarbij horende doorlooptijd.

Stuur nooit defecte producten retour zonder hier van tevoren melding van te hebben gemaakt. Houd bij het melden van defecten altijd het oorspronkelijke bestelnummer bij de hand.

 

Retouradres bij defecten

Alle retourzendingen kunnen worden geretourneerd naar onderstaand adres:

iPadspullekes B.V. | Afd. Retouren
Vaartweg 14
4905 BL Oosterhout

 

HEB JE NOG VRAGEN?

Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar. Je kunt ons bereiken van ma t/m vrijdag van 8:30 t/m 17:00

Telefoonnummer: 085 7441084
E-mail: [email protected]

Bank transfer AfterPay NL B2C Digital Invoice AfterPay NL B2B Digital Invoice AfterPay NL B2C Direct Debit AfterPay BE B2C Digital Invoice