Ruilen en retourneren

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

1.Download en print het retourformulier via onderstaande link Download hier het retourformulier 

 

Door het formulier zo compleet mogelijk in te vullen kunnen we je aanvraag sneller in behandeling nemen.


3.Voorzie de zending van voldoende frankering en stuur deze retour
Zodra wij je retourzending ontvangen hebben, ontvang je binnen 2 werkdagen een bevestiging.

 

14 dagen bedenktijd

Bij ons ontvang je alle producten 14 dagen op zicht. Wil je je bestelling (of een deel daarvan) om wat voor rede ook retourneren? Dan is dat geen enkel probleem, mits je dit binnen 14 dagen na de levering van je bestelling aan ons meldt.

Nadat je je bestelling (of een deel daarvan) aan ons hebt geretourneerd, zal het volledige bedrag door ons worden gecrediteerd en ontvang je daarvan een bevestiging. Alleen de kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

 

Voorwaarden voor retourneren

Om aanspraak te kunnen maken op een volledige terugbetaling bij retourneren, is het van belang dat de betreffende producten compleet, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking worden geretourneerd. Zowel het product als de verpakking dienen onbeschadigd te zijn.

Wanneer er aan één van bovenstaande voorwaarden niet wordt voldaan, behoudt iPadspullekes B.V. zich het recht om van volledige terugbetaling af te zien. In dat geval zullen wij altijd contact met je opnemen.

 

Verzend & Retourskosten

Bij ons betaald u geen verzendkosten als u bij ons een product besteld, wij verzenden alles gratis! Als u een verkeerd product of een product retour stuurt dan zijn de retourskosten wel voor u zelf.

 

Retouradres

Alle retourzendingen kunnen worden geretourneerd naar onderstaand adres:

iPadspullekes B.V. | Afd. Retouren
Repel 47
4926 DD Lage Zwaluwe

 

Een product ruilen

Wanneer je bij nader inzien toch liever een ander product ontvangt, is het altijd mogelijk om het geleverde product binnen 14 dagen om te ruilen tegen een alternatief. Op het retoursformulier kan worden aangegeven welk product je als alternatief wenst te ontvangen. Eventuele prijsverschillen zullen naderhand verrekend worden.

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Na ontvangst van je retourzending, sturen wij je binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging in de vorm van een credit memo. Hierop worden de geretourneerde producten en het door ons terug te betalen bedrag vermeld.

Binnen 5 werkdagen na het versturen van de ontvangstbevestiging, zal de terugbetaling zijn verwerkt. Wij gebruiken hiervoor altijd de bankrekening, creditcard of PayPal account waarmee je bestelling is betaald. Indien je hebt gekozen voor AfterPay als betaalmethode en nog niet hebt betaald dan wordt de vordering stopgezet.

 

Kopie factuur

Als u een factuur kopie wilt dan kunt u een mail sturen met uw order nummer met de vraag om een kopie van de factuur. Wij zullen zullen dan op werkdagen binnen 1 uur u een kopie factuur sturen.

 

HEB JE NOG VRAGEN?

Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar. Je kunt ons bereiken van ma t/m vrijdag van 8:30 t/m 17:00

Telefoonnummer: 085 7441084
E-mail: [email protected]

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »