Verzending en bezorging

Levertijden

Indien u voor 17:00 besteld, worden door ons dezelfde dag nog verzonden. In de meeste gevallen heb je je bestelling de volgende dag al in huis! Afwijkende levertijden vermelden we altijd duidelijk op de productpagina en in het bestelproces.

Helaas komt het een enkele keer voor dat PostNL er niet in slaagt om je bestelling de volgende dag te bezorgen. Door bijvoorbeeld een sorteerfout kan er enkele dagen vertraging ontstaan in de aflevering van de betreffende zending. Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen.

 

Verzendmogelijkheden

Bestellingen kunnen door ons, afhankelijk van formaat en gewicht, op twee verschillende manieren worden verstuurd.

- Verzending per brievenbuspost
Bestellingen waarvan de producten klein en licht genoeg zijn, worden door ons als brievenbuspost verstuurd. Je hoeft hiervoor dan ook niet thuis te blijven. Zendingen naar het buitenland worden door ons bijna altijd als pakket verstuurd.

- Verzending per pakketpost
Bestellingen waarvan de producten te groot of te zwaar zijn om als brievenbuspost te worden verstuurd, worden door ons als pakketpost verstuurd. Hierbij moet bij bezorging getekend worden bij de bezorger.

- Bezorgd in de avond

U kunt tijdens het bestelproces ervoor kiezen om uw bestelling in de avond te bezorgen, hierdoor voorkomt u dat uw bestelling overdag geleverd wordt. 

- Ophalen bij PostNL locatie

Bestellingen van iPadspullekes kunt u ook laten bezorgen bij een PostNL afhaallocatie's zoals bij een supermarkt, tankstations etc. U kunt u pakket vanaf 15:00 ophalen.

- Extra vroeg ophalen bij PostNL locatie

Bestellingen van iPadspullekes kunt u ook extra vroeg (vanaf 9:00) laten bezorgen bij een PostNL afhaallocatie's zoals bij een supermarkt, tankstations etc.

 

Je bestelling volgen

In het geval van een pakketzending ontvang je van ons naast de standaard verzendbevestiging een tweede verzendbevestiging met een link waarmee het pakket kan worden gevolgd. Met behulp van de track & trace gegevens uit deze email kun je op de dag van bezorging zien hoe laat de chauffeur je bestelling komt bezorgen. Ontvang je deze tweede verzendbevestiging niet, dan zal je bestelling als brievenbuspost zijn verstuurd.

 

Verzendkosten

- Verzending binnen Nederland
Verzending binnen Nederland is geheel gratis.

- Verzending naar België
Voor zending naar België is geheel gratis.

Voor onze verzendkosten naar overige landen willen wij je vragen om contact met ons op te nemen.

 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

In onderstaand overzicht kun je bekijken wanneer je bestelling zal worden bezorgd.

Bestelling Verzending  Verwachte Aflevering
Maandag voor 17:00 Maandag Dinsdag
Dinsdag voor 17:00 Dinsdag Woensdag
Woensdag voor 17:00 Woensdag Donderdag
Donderdag voor 17:00 Donderdag Vrijdag
Vrijdag voor 17:00 Vrijdag Zaterdag
Zaterdag voor 00:00 Maandag Dinsdag
Zondag voor 00:00 Maandag Dinsdag


Helaas komt het een enkele keer voor dat PostNL er niet in slaagt om je bestelling de volgende dag te bezorgen.
Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen.

 

Wat als ik niet thuis ben?

Als je bestelling wordt aangeboden wanneer je op dat moment niet thuis bent, zal het pakket de eerst volgende werkdag of zaterdag nogmaals worden aangeboden. Is er bij de 2e afleverpoging wederom niemand aanwezig, dan zal het pakket worden afgeleverd bij een postkantoor bij jou in de buurt. De bezorger zal in dat geval een bericht achterlaten zodat je weet waar je het pakket op kunt halen. Je bestelling blijft 3 weken liggen op het postkantoor.

In sommige gevallen kan het pakket bij niet thuis afgeleverd worden bij de buren. De bezorger laat ook in dat geval een bericht achter zodat je weet waar je het pakket op kunt halen.

 

Kan ik mij bestelling ook bij jullie ophalen?

Helaas bieden wij de mogelijkheid niet om bestellingen bij ons af te halen. U kunt wel uw bestelling laten afleveren bij een van de 3800 PostNL locaties.
Wij verwachten in 6 maanden dit wel aan te bieden maar vooralsnog is het niet mogelijk.

 

Adres wijzigen 

Ben je verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het via de e-mail [email protected] o.v.v. het order nummer aan ons door. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.

 

HEB JE NOG VRAGEN?

Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar. Je kunt ons bereiken van ma t/m vrijdag van 8:30 t/m 17:00

Telefoonnummer: 085 7441084
E-mail: [email protected]

Bank transfer AfterPay NL B2C Digital Invoice AfterPay NL B2B Digital Invoice AfterPay NL B2C Direct Debit AfterPay BE B2C Digital Invoice