Klantenservice (FAQ)
1 Algemeen
1.1 Contact
iPadspullekes is bereikbaar van ma t/m vrijdag (09:00 - 17:00 ) op telefoon nummer 085 744 1084 of via [email protected].
1.2 Ik heb een klacht, wat nu?

Indien u -onverhoopt- een klacht heeft, dan horen we dat graag van u. Wij zullen er dan alles aan doen om deze tot tevredenheid op te lossen. U kunt contact opnemen ma t/m vrij van 09:00 t/m 17:00 via tel. 085 744 1084 of via [email protected]. Vermeld daarbij wel uw order nummer!. Wij streven ernaar om uw mail binnen enkele uren te beantwoorden.

LET OP: Als u het artikel terug stuurt zonder berichtgeving of vermelding van order ID of naam dan kunnen wij niet garanderen dat u het geld terug krijgt aangezien wij niet weten van wie dit artikel is.

2 Bestellen
2.1 Hoe kan ik een iPad hoes bestellen?
Om een iPad hoes te bestellen kunt u deze toevoegen aan de winkelwagen via de knop “bestellen”. Daarna kunt u nog meer artikelen toevoegen of de bestelling afrekenen. Bij het afronden van de bestelling kunt u met IDEAL betalen. Als de betaling is voltooid dan krijgt u een automatisch bevestigingsmail met de informatie over de bestelling.
2.2 Kan het artikel op een ander adres afgeleverd worden?

Ja, dat kan! Tijdens de bestelling kun u kiezen om een ander afleveradres op te geven. De meeste hoezen passen door de brievenbus, u hoeft dus niet aanwezig te zijn om het artikel in ontvangst te nemen.

2.3 Wat zijn de verzendkosten?

Bij ons betaald u binnen Nederland geen verzendkosten, wij versturen al onze pakketten via PostNL met een track en trace code. Zo weet u precies wanneer u het pakketje kun verwachten. De meeste hoezen passen door de brievenbus, dus u hoeft niet aanwezig te zijn op de bestelling in ontvangst te nemen.

Wij rekenen ook geen verzendkosten voor een bestelling naar België, wij versturen al onze pakketten via PostNL met een track en trace code. Zo weet u precies wanneer u het pakketje kun verwachten. De meeste hoezen passen door de brievenbus, dus u hoeft niet aanwezig te zijn op de bestelling in ontvangst te nemen.

2.4 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij maken gebruik van PostNL voor het verzenden van onze pakketten, iPad hoezen, iPad accessoires passen door de brievenbus. U hoeft hiervoor niet aanwezig te zijn om deze in ontvangst te nemen.
 
Besteld opBezorging Nederland & Belgie
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag


LET OP:
 Indien u een bestelling plaatst die niet door de brievenbus pas dan dient u wel aanwezig te zijn om het pakket in ontvangst te nemen.

Al onze pakketten verzenden wij via PostNL met een track en trace code die u via de e-mail krijgt, hierdoor kunt u precies zien wanneer het pakket afgeleverd wordt.

Indien u het artikel niet heeft gekregen volgens de bovenstaande afspraak dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via [email protected] of via telefoonnummer 085-744 1084

2.5 Kan ik het artikel bekijken voordat ik het ga bestellen?

Nee, iPadspullekes is een webwinkel en heeft niet de mogelijkheid om het artikel te laten bekijken of testen.

Uiteraard heeft u wel de mogelijkheid om het artikel bestellen en zodra deze binnen heeft u het recht heeft om 14 dagen het artikel te testen en te bekijken. Als u niet tevreden ben stuur u het artikel retour met het onderstaande formulier.

Download hier het retourformulier     *Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening!

2.6 Kan ik ook een offerte aanvragen?
Ja dat kan! Wilt uw een offerte voordat u over gaat tot een aankoop, dan kun u deze aanvragen via [email protected]l of via telefoonnummer 085-744 1084

Als u meer dan 10 artikelen afneemt dan komt u in aanmerking voor een korting ook dit kunt u aanvragen via [email protected] of via telefoonnummer 085-744 1084
3 Betalen
3.1 Hoe kan ik afrekenen?
Bij ons kunt u op verschillende manieren betalen, hieronder een overzicht.

  • Via iDeal
  • Mister Cash/Ban contact
  • PayPal
  • Bank overschrijving
  • Contant
  • Em Payment
  • Credit card
  • Achteraf betalen via AfterPay

Voor uitgebreidere informatie kun u vinden op onze betaalpagina 
3.2 Rekening/Factuur
Zodra de betaling binnen is dan ontvangt u via de mail een digitale factuur. indien u deze niet heeft gekregen dan kan het zijn dat u het verkeerde e-mail adres heeft ingevoerd of dat de betaling niet voldaan is. indien u binnen 15 min nog geen factuur heeft ontvangen dan vragen wij u om contact op te nemen met ons via [email protected] of via telefoonnummer 085-744 1084.
4 Assortiment
4.1 Het artikel is niet leverbaar, wat betekent dat?


Als een artikel niet op voorraad is dan kunt u deze nog wel bestellen, zodra het artikel binnen is sturen wij dit direct naar u op. Meestal hebben wij alles op voorraad mocht dit niet zo zijn dan staat dit vermeld bij het product.

4.2 Waarom verkopen jullie geen iPad 1 hoezen?

iPadspullekes heeft een uitgebreid onderzoek laten uitvoeren welke hoezen het meest gebruikt worden. De iPad 1 wordt niet meer verkocht, daarom hebben wij besloten deze niet in ons assortiment op te nemen. Echter kunt u wel gebruik maken van de accessories deze zijn het zelfde als voor de iPad 2 en 3

4.3 Waar worden de hoezen geproduceerd?
De productie van de iPad accessoires vindt plaats in een fabriek in het buitenland door een Nederlandse bedrijf. Uiteraard zonder kinderarbeid en met goede werkomstandigheden. De medewerkers zijn ook erg enthousiast over het assortiment.
4.4 Hoe moet ik de iPad hoes schoonmaken?

Als u hoes of cover vuil is raden wij aan om de iPad te verwijderen uit de beschermhoes en daarna de hoes schoen te maken met een klein beetje schoonmaakmiddel en water.

4.5 Wordt de collectie nog uitgebreid?

Ja zeker! Elke week kijken we of er een nieuwe hoes of accessories te leveren is. Op dit moment heeft iPadspullekes veel soorten iPad beschermhoezen. Zoekt u een beschermhoes die wij momenteel niet kunnen leveren laat het ons dan weten via onze klantenservice dan zullen wij deze testen en z.s.m. opnemen in ons assortiment.

4.6 Waarom verkopen jullie geen iPads
Deze vraag krijgen wij vaak. We zijn momenteel zoekende naar een betrouwbare leverancier die deze iPad 2,3,4 air en mini kan leveren.

Wij verwachten in begin 2014 deze te kunnen aanbieden met online support en support.
4.7 Zijn de producten origineel?
Nee, niet al onze producten zijn niet origineel van Apple en Samsung. Ze zijn echter wel van zeer goede kwaliteit. De ZAGG producten uiteraard wel!
5 Bedrijfsmatig inkopen
5.1 Ik wil graag de hoezen verkopen, leveren jullie ook aan winkels?
Ja, wij leveren wij onze artikelen aan meerdere bedrijven zoals winkels en webwinkels. Met bijhorende foto materiaal. 
5.2 doen jullie ook aan dropshipping?

Ja, we werken met dropschipping. U kun zelf kiezen hoe u het opgestuurd wil hebben, uiteraard met u bijlage of verpakking. De klant ziet niet dat het door ons geleverd wordt.

U kunt voor meer informatie kijken op: http://www.ipadspullekes.nl/service/ipad-accessoires-reseller-worden/

5.3 Wat zijn de voordelen van Dropshipping?

Het grote voordeel van dropshipping is dat u zelf geen zorgen hoeft te maken over de inkoop en voorraad. U maakt gebruik van onze voorraad hiermee bespaard u veel geld en tijd om het artikel te versturen.

U hoeft ook geen verzekeringsaanpassingen te laten uitvoeren omdat de materialen bij ons perfect verzekerd zijn. Daarnaast lijkt het versturen een makkelijke klus, maar als u het netjes wilt versturen d.m.v. een brievenbus doos dan lijkt makkelijker dan het is, u bent als snel 5 min bezig per artikel. En u moet nog naar het postkantoor om het te laten verzenden.

Wij zijn zelf ook gestart via deze manier en het beviel ons uitsteken, na 1 jr. hebben we besloten om zelf een ruimte te huren met magazijn waaruit wij de artikelen versturen.

Kijk voor meer informatie en voordelen op onze webpagina: http://www.ipadspullekes.nl/service/ipad-accessoires-reseller-worden/

6 Ruilen & Retourneren
6.1 Ruilen & Retourneren

Wij hanteren een 100% tevredenheidsgarantie. Dus bent u toch niet helemaal tevreden, dan kunt u uw aankoop retourneren met het retourformulier binnen 14 dagen na ontvangst.

Na dat het product gecontroleerd is, krijgt u het gehele aankoopbedrag terug, de kosten voor verzenden worden niet vergoed en is geheel voor eigen risico.

Uitzonderingen
De volgende producten komen niet in aanmerking voor de bedenktermijn:
- Verbruiksartikelen zoals screenprotectors en vloeistof (indien verpakking is geopend)
- Artikelen die om hygiënische redenen niet opnieuw gebruikt kunnen worden zoals headsets en oordopjes (indien verpakking is geopend)
- Artikelen die beschadigd of incompleet zijn; Artikelen waarvan de verpakking (ernstig) beschadigd of niet aanwezig is

Download hier het retourformulier

6.2 Uitzonderingen

De volgende producten komen niet in aanmerking voor de bedenktermijn:

- Verbruiksartikelen zoals screenprotectors en vloeistof (indien verpakking is geopend)
- Artikelen die beschadigd of incompleet zijn
- Artikelen waarvan de verpakking (ernstig) beschadigd of niet aanwezig is.
- Artikelen die om hygiënische redenen niet opnieuw gebruikt kunnen worden zoals headsets en oordopjes (indien verpakking is geopend)
  

6.3 Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Indien uw bestelling niet compleet of beschadigd is tijdens transport, dan kunt u contact opnemen via 085-744 8084 of via [email protected]


Bank transfer AfterPay NL B2C Digital Invoice AfterPay NL B2B Digital Invoice AfterPay NL B2C Direct Debit AfterPay BE B2C Digital Invoice